01
Bija Latvijai ārlietu ministrs. Teica, ka labs. Daži pat uzskatīja, ka labākais, kas pēc neatkarības atjaunošanas bijis. Taču kādā pelēkā novembra vakarā ministrs nāca klajā ar negaidītu paziņojumu - viņš esot gejs un lepns tāds būt. Kā jau varēja sagaidīt, tauta reaģēja dažādi. Daži ministru nosodīja par tradicionālo vērtību piesmiešanu, citi neslēpa prieku un darīja to tik emocionāli, ka neviļus radās aizdomas - varbūt arī viņiem laiks “iznākt no skapja”? Taču sabiedrības vairākums bija nesaprašanā, kam tāds paziņojums vajadzīgs un kāds ir tā patiesais mērķis.
Informēti cilvēki teic, ka zināmās aprindās ministra nosliece sen nav bijusi noslēpums. Bet kāpēc pārējā sabiedrība par to uzzināja tieši tagad? Nejaušība? Domāju, ka nē. Tradicionālā ģimene un cilvēces tikumiskās vērtības jau vairākus gadu desmitus piedzīvo masīvu uzbrukumu visā pasaulē. Mēģinājumi viendzimuma attiecības padarīt par normu un juridiski legalizēt ir tikai viens no šīs cīņas elementiem. Daudzās valstīs tas jau izdevies, citas vēl turpina pretoties sabiedrības morālai degradācijai. Tāpēc Edgara Rinkeviča paziņojums nebija nejaušs, bet rūpīgi pārdomāts solis.
2015.gadā Latvija kļūs par ES Padomes prezidējošo valsti un ārlietu ministrs būs viena no prezidentūras vadošajām figūrām. Homoseksuāļu lobijs cer, ka Rinkevičs varētu kļūt par “ietekmīgu balsi geju un lesbiešu tiesību aizsardzībā” visā Austrumeiropā. Atsaucoties uz ES vai atsevišķu dalībvalstu pieņemtajiem homoseksuāļu tiesību aktiem, tiks mēģināts līdzīgus likumus pieņemt arī Latvijā. Par to izteicies gan pats Rinkevičs, gan nenogurdināmā homoseksuāļu lobiste Ilze Viņķele. Kulmināciju visas šīs aktivitātes sasniegs jūnijā, kad uz “Eiropraidu 2015″ Rīgā sabrauks homoseksuāļi no visas Eiropas.
Šobrīd Rinkevičs daudzus nostādījis dilemmas priekšā. Politiķu darbu parasti vērtē pēc viņu kompetences un profesionālajām iemaņām. Normālus ļaudis maz interesē tautas kalpu intīmā dzīve. Taču tagad, kad Rinkeviča kungam labpaticis publiski izģērbties sabiedrības priekšā, cilvēki viņa personību vērtējot, būs spiesti ņemt vērā arī šo faktoru. Viena lieta, ja kāds vienkārši paziņo, ka ir gejs. To var pieņemt zināšanai. Pavisam kas cits, ja sabiedrībā pazīstams cilvēks savu autoritāti un amata pilnvaras izmanto, lai aktīvi lobētu tā sauktās homoseksuāļu tiesības. Šāds cilvēks tad kļūst par sabiedrības vairākuma ideoloģisko pretinieku, jo viņa darbība apdraud šai sabiedrībai tradicionālās morālās un tikumiskās vērtības.
LEPNS BŪT GEJS! -
ar šo saukli Latvijas ārlietu ministrs vienā rāvienā kļuva par Nacionālo geju Nr.1.
Kas tā vispār par iedomu - lepoties ar savu seksualitāti? Cilvēka seksualitāte ir kaut kas personisks un dziļi intīms, ko parasti neizliek publiskai apskatei. Tad jau arī heteroseksuāļiem vajadzētu skaļi klaigāt par savu seksuālo identitāti un rīkot lepnuma parādes. Tas izskatītos stulbi vai ne? Bet, kad to pašu dara geji, daudziem tas nešķiet stulbi. To sauc par drosmīgu soli. Ja Rinkeviča kungs savu gultas dzīvi būtu publiskojis pirms Saeimas vēlēšanām, tā varbūt būtu drosme. Taču tā jau nebija domāts - amatu noteikti vajadzēja saglabāt, lai iecerēto geju tiesību lobēšanā varētu īstenot ne vien Latvijā, bet tagad arī starptautiskajā arēnā.
Ka ar latviešiem tomēr vēl nav tik bēdīgi, apliecina Latvijas Nacionālās operas valdes priekšsēdētāja, komponista Zigmara Liepiņa ironiskā refleksija uz Rinkeviča publisko ekshibicionismu: “Kaut kur internetā lasīju, ka visapdraudētākā, diskriminētākā cilvēku grupa esot kristīgai reliģijai piederīgi heteroseksuāli baltie vīrieši. Tad nu ar lepnumu paziņoju: esmu viens no viņiem! Jūs jautāsiet, kāds tam sakars ar Operu. Nekāds! Es tikai gribēju, lai jūsu sejas šajā pelēkajā un lietainajā dienā rotā smaids.” Dīvaini, bet daudzu ļaužu sejās smaids tā arī neparādījās. Tieši pretēji - operas direktora virzienā lidoja skarbas kritikas bultas. Tas liek jautāt, vai Liepiņa kungam tomēr nav taisnība un normāli vīrieši Latvijā pamazām nekļūst par retumu? Starptautiskajam geju lobijam tas noteikti patiktu.
****
Ārlietu ministra pēkšņā atklāsme netieši saistīta ar citu pēdējā laika aktualitāti - viendzimuma partnerattiecību tiesisko regulējumu. Sapratuši, ka panākt viendzimuma laulību atzīšanu Latvijā tik drīz nevarēs, homoseksuāļu lobisti ķērušies pie rezerves varianta - partnerattiecību likuma izstrādes. Tas tiek darīts viltīgi - it kā rūpējoties par neprecētu heteroseksuālu pāru tiesisko aizsardzību. Tomēr, kā apgalvo eksperti, ja šāds regulējums tiks pieņemts, tajā nebūs iespējams nodalīt heteroseksuāļu un homoseksuāļu tiesības. Ja līdzās laulībai valsts par likumīgu atzīs neprecētu pāru kopdzīvi, nebūs juridiska pamata šādu atzīšanu liegt arī homoseksuāļiem.
Visdedzīgākā partnerattiecību likuma lobētāja ir jau pieminētā Ilze Viņķele. Vēl būdama labklājības ministre viņa izdeva divas dzimumu identitāti kropļojošas bērnu grāmatiņas. Sekoja skandalozie izteikumi LTV raidījumā “Sastrēgumstunda”, kur ministre paziņoja, ka valstij nebūtu jāpiešķir priekšrocības laulātām ģimenēm, jo tas diskriminētu kopā dzīvojošus nelaulātus pārus. Bet pirms Eiroparlamenta vēlēšanām Viņķele piedalījās starptautiskās lesbiešu un geju asociācijas ILGA sagatavotā videoklipā, kurā aicināja balsot par kandidātiem, kas aizstāv visa veida ačgārnā seksa cienītājus. Un nu - partnerattiecību likums, ko Viņķele apņēmusies sagatavot rekordīsos termiņos, lai to varētu pieņemt vēl Latvijas prezidentūras laikā.
Sarunā ar asociācijas “Ģimene” valdes priekšsēdētāju Ilonu Bremzi Viņķele savulaik izteikusies, ka ir ieinteresēta, lai no Satversmes pazustu pants par laulību kā savienību starp vīrieti un sievieti. Laulības institūciju viņa uzskatot par novecojušu un valstij neesot pienākums to atbalstīt vairāk kā citus kopdzīves modeļus. Viņķeles īpašā ieinteresētība homoseksuāļu problēmās liek uzdot jautājumu - kā ir ar viņas pašas orientāciju? Ārēji par novirzēm nekas neliecina - Viņķelei ir vīrs un trīs bērni. Mūsdienu samaitātajā pasaulē tas gan neko nenozīmē - daudzi dzīvo ārēji pieklājīgu ģimenes dzīvi, patiesībā būdami slēpti homo vai biseksuāļi. Nosaucot Latvijas sabiedrību par tumsoņām, starp kuriem politiķe jūtoties kā viduslaikos, Viņķeles kundze ir rupji apvainojusi desmitiem tūkstošu tradicionālo ģimeņu un simtiem tūkstošu vīriešu un sieviešu, kas paaudžu paaudzēs sakņotās morālo vērtību normas vērtē augstāk par šodienas Eiropas seksuālo visatļautību.
Šķiet, pagaidām Saeimas deputātu vairākums nesteidzas pievienoties Rimševica un Viņķeles iniciatīvai. To nav gatavi darīt pat abu kolēģi no partijas “Vienotība”. Partijas priekšsēde Solvita Āboltiņa paziņojusi, ka “Vienotība” atbalsta tradicionālu ģimeni. Arī citas parlamenta politiskās frakcijas domā tāpat. Tieslietu ministrijas parlamentārais sekretārs Jānis Iesalnieks (NA) uz Viņķeles ciešo apņēmību vēl šajā Saeimas sasaukumā uzrakstīt dzimumneitrālu kopdzīves regulējuma likumu atbild: “Rakstīt jūs varat visu ko, bet likumus pieņem Saeimas vairākums. Jums tāda nav un nebūs.” Cerams, ka tā.
Ārprāts, kādā tumsonīgā valstī man jādzīvo! -
šausminās kvēlākā Latvijas homoseksuāļu lobētāja Ilze Viņķele.
Neprecētu pāru civiltiesisko attiecību problēma šobrīd tiek mākslīgi uzpūsta. Jau pašlaik jebkādas civiltiesiskās attiecības Latvijā var nokārtot pēc spēkā esošajām likumu normām. Visi heteroseksuāli pāri, kas vēlas, lai viņu kopdzīve būtu reģistrēta un mantiskās attiecības sakārtotas, var bez problēmām apprecēties - laulību reģistrācija Latvijā ir vienkārša un lēta. Savukārt tiem, kas to nevēlas darīt, ir skaidri jāapzinās šādas nereģistrētas kopdzīves civiltiesiskie riski. Laulāties vai nelaulāties - tā ir katra brīva izvēle, taču nepielīdzināsim šādu kopdzīvi laulībai. Ja kādu likumu patiešām vajadzētu izstrādāt, tad tas ir ģimenes atbalsta likums, kas aizsargātu tradicionālo ģimeni un tās vērtības.
Kā arguments partnerattiecību likuma nepieciešamībai tiek minēts fakts, ka nereģistrētā laulībā šobrīd dzīvo teju puse Latvijas iedzīvotāju. Tā patiešām ir, tomēr nav neviena nopietna argumenta, lai šādu bezatbildību attaisnotu. Bieži dzirdētais teiciens, ka laimīgai laulībai zīmogs pasē nav vajadzīgs, ir tikai atruna. Vai tad kāds runā par zīmogiem? Ja cilvēki viens otru mīl, kas viņiem traucē sakārtot attiecības valsts un sabiedrības priekšā? Vai tomēr pie vainas nav bailes par savu attiecību noturību un nevēlēšanās uzņemties atbildību? Cilvēku kopdzīve neizveidojas vienā dienā, tāpēc salaulāties vai kā citādi juridiski sakārtot attiecības nav nekādu objektīvu šķēršļu, ja vien to patiešām vēlas.
Nereģistrēto partnerattiecību problēmu no jauna uzjundījušas Zolitūdes traģēdijas civiltiesiskās konsekvences. Bet, vai tāpēc vajadzīgs speciāls likums? Tā vietā, lai stiprinātu tradicionālo ģimeni un, izmantojot šādu gadījumu bēdīgo pieredzi, mudinātu cilvēkus savas attiecības nokārtot oficiāli, mums tiek piedāvāts nereģistrētai kopdzīvei piešķirt teju tādas pašas tiesības kā laulībai. Tā ir pilnīgi aplama pieeja. Šobrīd atsevišķi tautas kalpi Zolitūdes traģēdiju un tās upurus izmanto savu apšaubāmo politisko mērķu sasniegšanai. Būsim godīgi - slēpjoties aiz liekulīgiem stāstiem par bojāgājušajiem glābējiem, patiesībā tiek mēģināts panākt viendzimuma pāru kopdzīves legalizāciju. Tas ir galvenais iemesls visām šīm aktivitātēm.
Šobrīd Latvijas politiķi nav gatavi ignorēt sabiedrības vairākuma viedokli un atzīt viendzimuma partnerattiecības. Taču tā nebūs vienmēr. Ar meliem par nereģistrētās attiecībās dzimušu bērnu tiesisko aizsardzību homoseksuāļu lobijs mēģinās dabūt cauri Viņķeles un Rinkeviča loloto likumu par partnerattiecību tiesisko regulējumu. Ja tas izdosies, ceļš būs vaļā arī viendzimuma partnerattiecību legalizēšanai. Kas sekos pēc tam? Bērnu adoptēšanas tiesības gejiem un lesbietēm? Par to, ka šādu likumu pieņemšana ir iespējama un var notikt negaidīti, liecina Igaunijas piemērs, kur partnerattiecību likums tika pieņemts, neskatoties uz vairāk nekā puses sabiedrības noliedzošo attieksmi. Tāpēc, ļaudis - esiet modri!
****
Kopš 20.gadsimta 60.gadiem tradicionālo ģimeni un tikumību nopietni apdraud sabiedrības vispārēja seksualizācija. Sekss, seksapīls, seksīgs - jēdzieni, ko šodien izmanto vietā un nevietā. Neviena reklāma, lai ko tā reklamētu, vairs neiztiek bez seksīga sievietes vai vīrieša tēla ekspluatācijas. Mēs dzīvojam galēji seksualizētā pasaulē. Sekas ir sabiedrības morāles arvien pieaugoša degradēšanās, dzimumattiecību uzsākšana arvien agrīnākā vecumā, arvien jaunāku meiteņu grūtniecība, abortu skaita pieaugums.
Visas šīs problēmas pasaule mēģina risināt pilnīgi ačgārni - ja reiz pusaudži ar seksu sāk nodarboties arvien agrāk, viņiem par to jāstāsta jau bērnudārzā. Dažādas izglītības un veselības organizācijas cenšas mūs pārliecināt respektēt situāciju de facto un bērnus “drošam seksam” sagatavot pēc iespējas agrāk, lai vēlāk nerastos problēmas. Vienkāršāk taču ir izsniegt bērniem prezervatīvus nekā mācīt tos par laulību un mīlestības pilnām attiecībām mūža garumā. Pēdējo gadu laikā Eiropas Parlamentā ar apskaužamu regularitāti parādās dažādas rezolūcijas, kas paredz bērnu agrīnu seksualizāciju. Estrella, Lunačeka, Zubera - šīs “dāmas ar pautiem” ir tikai dažas no Eiropas feministisko homoseksuāļu lobija.
Lieki teikt, ka bērnu “seksuāla izglītošana” homoseksuālas attiecības pielīdzina heteroseksuālām. Savukārt tā sauktā genderisma ideoloģija pauž, ka bērns pats drīkst izvēlēties dzimumu, neatkarīgi no tā, kāds viņš piedzimis. Šobrīd definēti jau vismaz 12 (!) dzimumi (genderi). Paldies Dievam, viss šis normālam saprātam neaptveramais ārprāts vēl nesaņem pārāk lielu atbalstu Eiropas Parlamentā. Bet tas ir tikai pagaidām. Feministu, homoseksuāļu un citu perversitāšu lobijs turpina uzbrukt “nožēlojamajiem ultrakonservatīvajiem ekstrēmistiem” - tradicionālo vērtību piekritējiem.
Šādas brošūriņas, kur dažādas seksuālās perversijas tiek pielīdzinātas normālām attiecībām,
jau tiek izdalītas bērniem Latvijas skolās.
Lai tamlīdzīgu rezolūciju rekomendācijas nemēģinātu ieviest Latvijā, biedrība “Glābsim mūsu bērnus” 2013.gada novembrī sāka parakstu vākšanu tautas nobalsošanai par grozījumiem Bērnu tiesību aizsardzības likumā, kas paredz aizliegt bērnu agrīnu seksualizāciju izglītības un aprūpes iestādēs, tostarp viendzimuma personu seksuālo attiecību popularizēšanu un reklāmu. Parakstu vākšanas pirmajā kārtā bija jāsavāc 30 000 Latvijas pilsoņu parakstu. Ņemot vērā sabiedrības lielākās daļas noraidošo attieksmi pret viendzimuma attiecībām, tāpat satraukumu, ko uzjundīja minētās Eiropas rezolūcijas, šķita, ka šo mērķi nebūs grūti sasniegt. Ir pagājis gads un parakstu vākšana noslēgusies. Diemžēl savākti tikai nepilni 12 000 (galīgais skaitlis tiek precizēts) paraksti.
Kādēļ šāds rezultāts? Vai patiešām Latvijā neatradās 30 000 cilvēku, kam rūpētu mūsu bērnu nākotne? Jāteic, bažas par latviešu aktīvu līdzdalību šajā pasākumā radās jau pašā sākumā, jo aicinājumu biedrības “Glābsim mūsu bērnus” vārdā bija parakstījuši trīs sabiedrībā neviennozīmīgi vērtētas personas - Vladimirs Lindermans, Kaspars Dimiters un Edvīns Puķe. Tomēr vēl bija cerība, ka bērnu dēļ cilvēki spēs pārvarēt ideoloģiskās domstarpības un apvienoties kopīgai cīņai visas sabiedrības labā. Taču tā nenotika.
Lai cik rūgti to atzīt, “Glābsim mūsu bērnus” vadītāji izdarīja visu, lai parakstu vākšanas kampaņa izgāztos. Tā vietā, lai visus spēkus koncentrētu uz vienu mērķi - bērnu agrīnas seksualizācijas un homoseksuālisma propagandas nepieļaušanu, viņi turpināja nodarboties ar apšaubāmām politiskām aktivitātēm. Lindermans vervēja krievu radikāļus karam Ukrainā, Dimiters publiski atbalstīja Putinu un Krimas aneksiju, bet Ukrainas valdību lamāja par nacistiem, savukārt Edvīns Puķe uz Saeimu startēja kā deputāta kandidāts no… Krievu savienības. Pēc visa tā vairs nebija nekādu cerību, ka latvieši bariem skries parakstīties zem viņu iniciatīvas.
Pēdējais piliens daudziem bija Tatjanas Ždanokas un Krievu savienības iesaistīšanās parakstu vākšanā, izmantojot šo iniciatīvu savā priekšvēlēšanu kampaņā un apgalvojot, ka ir vienīgais politiskais spēks Latvijā, kas cīnās pret bērnu homoseksualizāciju. Šāda demagoģija cilvēkos radīja bažas, vai tikai šī nav kārtējā manipulācija ar tautu un paraksti netiks izmantoti pavisam citiem mērķiem. Nav noslēpums, ka Krievija homoseksuāļu jautājumu izmanto ideoloģiskai cīņai ar Rietumiem. Ņemot vērā saspīlēto starptautisko gaisotni, vairums latviešu atteicās doties pie notāra, lai atsauktos tik prokrieviski noskaņotu personu aicinājumam.
Oficiāli parakstu vākšanas kampaņu neatbalstīja neviena Latvijas kristīgā konfesija, kaut, protams, draudzes un to locekļi parakstījās. Patiesībā 30 000 parakstu savākšanai būtu pieticis tikai ar aktīvo kristiešu līdzdalību vien, nemaz nerunājot par citu ticību un pārliecību cilvēkiem. Lai arī lielākā daļa atbalstīja pašu referenduma ideju, tomēr jebkura ideja tiek asociēta ar tās autoriem. Nelīdzēja ne nevalstisko ģimenes aizstāvības un vecāku organizāciju iesaistīšanās, ne triecienkampaņa parakstu vākšanas beigu posmā - daudzi kristieši parakstīties neaizgāja.
Šo kauju mēs zaudējām. Taču, vai patiešām zaudējām? Jā, vajadzīgais parakstu daudzums netika savākts, taču sliktāk būtu, ja paraksti tiktu savākti, bet referendums izgāztos cilvēku kūtrības dēļ. Tad homoseksuāļu lobijam būtu iemesls apgalvot, ka Latvijas sabiedrībai šis jautājums neinteresē, tāpēc nav nekādu šķēršļu bērnu seksuālai “izglītošanai” mūsu zemē. Tagad tik viegli to izdarīt nevarēs, jo pēdējā gada laikā šī tēma radījusi karstas diskusijas plašsaziņas līdzekļos un interneta vidē, tai pievērsta pastiprināta sabiedrības un vecāku uzmanība. Šobrīd politiķi neriskēs pieņemt nekādus regulējumus vai rekomendācijas, kas akceptētu šādu “izglītošanu”. Vismaz uz laiku šis jautājums ir izņemts no Latvijas politiskās dzīves dienaskārtības. Un tas nav maz.
Noslēgumā daži vārdi tautiešiem, kas glābiņu no Eiropas netiklības muklāja meklē Krievijas autoritārisma purvā. Nav jēgas bēgt. Lai kur nemēģinātu paslēpties, nav iespējams aizbēgt no šīs grēcīgās pasaules. Tāda vieta ir tikai Dieva Gara klātbūtnē. Tā nav saistīta ar ģeogrāfiskām koordinātēm vai politiskām sistēmām, bet cilvēka sirdi. Svētie Raksti teic, ka laiku beigās pasaule kļūs arvien ļaunāka. Mēs nespējam šo procesu ietekmēt. Tas, ko varam darīt - paust savu pilsonisko pozīciju un sludināt Dieva Vārdu grēkos mirstošajai cilvēcei. Mēs neesam aicināti bēgt no grūtībām, bet palikt vietā, kur Dievs mūs nolicis, lai izrautu no elles pēc iespējas vairāk cilvēku. Raksti teic:
“Netaisnais lai dara vēl netaisnību, nešķīstais lai grimst vēl nešķīstībā, bet taisnais lai dara arī turpmāk taisnību, svētais lai pastāv arī turpmāk svētumā” (Atklāsmes gr. 22:11).
“Bet mēs sludinām Kristu, krustā sisto” (1.Korintiešiem 1:23).
© Ervīns Jākobsons. Pārpublicēšanas vai citēšanas gadījumā atsauce uz interneta vietni www.laikmetazimes.lv obligāta.
Paldies Jums par to, ka saucat lietas īstos vārdos!
Paldies, par izcilu šo laiku problēmu apkopojumu!
Izvirtulji seezh Latvijas valdiibaa. Nu kur veel taalaak???
Paldies par saturīgo rakstu. Kaut Dieva Gars atmodinātu kristiešus un neļautu “dusēt” remdenībā…
Centīgi uzmargots padošanās raksts. Varēji pat nerakstīt, jo tautas šī vārda tradicionālajā nozīmē tāpat vairs nav. Arī tu ar savu pozīciju veicini pēdējo pretošanās pazīmju iešļūkšanu pakļāvīgās eksistences purvā. Vai tiešām pat Rakstus citējošs cilvēks var tik viegli padarīt vienlīdzīgu krievu cilvēku cīņu par savām tiesībām ar sodomītu cīņu par savējām? Vai totālā rietumu sodomizācija nav cilvēces problēma? Vai nav vienalga, kādas tautas pārstāvji iesaistās cīņā pret šo sērgu, kuras dēļ Dievs sodīja Sodomas un Gomoras iedzīvotājus? Turklāt, visus. Rietumos jau galvenās konfesijas ir sodomizētas un ar Evaņģēlija atklāsmi tām vairs nekāda sakara. Nupat arī Somijas ev.lut. baznīca salūza zem perversākās sabiedrības daļas spiediena. Tavs teksts palīdz nodevīgajiem klusētājiem motivēt savu nodevību un klusēšanu turpināt. Tā var rakstīt cilvēki, kuriem ir vienaldzīgi viņu bērnu likteņi. Kristieši, kas dodas karā, karo pēc kara stratēģijas likumiem un “tikumiem”. Tā ir īpaša situācija. Un šis ir vairāk kā karš. Šajā karā nenogalina miesas vien, bet miesas un dvēseles.
Dēvēt Krieviju par autoritāru nozīmē piebalsot LGBT u.c. liberālsodomītiem, kas Putina vadīto valsti dēvē tieši tā. Pareizticība ir vienīgā Baznīca uz planētas, kura panākusi to, ka valsts morāle atgriežas uz kristīgiem pamatiem. Vai atgriezt tik ļoti dekādēs samaitāto sabiedrību pie jēgas, pie daudzmaz tikumīgas morāles bez ļoti disciplinējošas varas ir iespējams? Nav. Ja valsts labošanas darbu neuzņemas autoritārs vadītājs, labošana notiks pēc Sodomas matricas, ko Dievs pieļāva, lai tautu šķīstītu. Vai tu novēli mūsu mazajai tautiņai sēru, uguni, karu, kļūšanu par ASV un ES sodomītu armijas pirmo līniju lielgabalu gaļu?
Ja Rīgā nākamgad soļos Eiropraids, sekos pilnīga mūsu valsts un tautas sagrāve, jo MĒS VISI to būsim pieļāvuši. Un visvairāk mīkstmiesīgie Kristus vārda valkātāji, mīlestības imitētāji. Kristus ļoti konkrēti norādījis, ka tiem, kas apgrēcina kristiešu bērnus, labāk būtu piesiet akmeni un tos noslīcināt jūrā. Tā nebija pavēle, bet ļoti spēcīga līdzība, pēc kuras vērtēt situāciju un domāt par savu rīcību.
Ir divas frontes, autor: 1) rietumu sodomītu/genderu ideoloģiskā un 2) austrumu atdzimstošā tradicionālisma. Ne bez Dieva ziņas Latvijā dzīvo ap 600 000 nelatviešu. Tikai šīs sabiedrības daļas dēļ mums ir cerība, ka par Dānijas vai, vēl baisāk, Norvēģijas perverso valstu kloniem Latviju nepārvērtīs. Ja kāds “kristietis” iedomājas, ka tie krievi te dzīvo bez Dieva ziņas, kā okupanti v.tml., tā ir neticība Dieva apredzībai, Viņa gribai.
Laiks attapties, autor. Trešais pasaules karš, hibrīdkarš, jau ir sācies. Aktīvā formā pie mums šis karš ienāksies nākamgad pēc Eiropraida. LATS no Sodomas izgāja un palika dzīvs. Zīme LATS arī Latviju pametusi - izglābusies. Ja LATvieši pēc Mātes Latvijas masveida izvarošanas Europride Riga 2015 pret visu šo sātanismu nesacelsies vai šo apgānītās senču piemiņas zemi nepametīs, atdzimšanas iespēju mūsu tautai vairs nebūs. Būsim vai nu Sodomas, vai jebkuru citu impēriju viegli pazemojami vergi. Un pelnīti. Jo tos, ka ļaujas pazemoties, neieredz neviena normāla sabiedrība.
P.S. Par Krimas aneksiju nevajag tukši muldēt, bet iepazīties ar šī zemes gabala vēsturi - cik gadsimtus tā piederējusi Krievijai un cik muļķīga žesta veidā Hruščovs to 50-tajos uzdāvināja Ukrainai.
Un kamēr latvieši un pat “kristieši” turpinās tēlot nacistus, nevis būt par savu bērnu vecākiem, rasistiski šķirojot tautības, būs vien jāsamierinās, ka jaunā paaudze augs par daudzdzimumu būtnēm.
Vai tu man esi pavaicājis, kāpēc piekritu iet kopā ar Lindermanu? Vai esi kaut vienu viņa rakstu par LGBT ideoloģiju un tās saknēm lasījis? Jā jā, tad padomā, vai mēs, latvieši, esam tik informēti, spējīgi tik stratēģiski vērtēt un prognozēt situācju. Un nav ko lamāt mūs, jo ne Latvijas krievi, ne latvieši ir gatavi pretoties sodomizācijai. Visi uz šīs zemes ir gatavi ar to samierināties. Perversa, gļēva, pašapmierināta sabiedrība. Bet nekas, modernie rasisti mūs visus pārmācīs. Zini, kas ir modernie rasisti? LGBT. Viņi sevi uzskata par visizredzētākajiem un tāpēc paģēr savu diktātu uzspiest pārējām tautām. Nacisms un homoseksuālisms ir vienas olšūnas dvīņi. Kad Cukura libretu rakstīt atteicās A.Manfelde, kam Millers piedāvāja to rakstīt? P.Dragūnam, kas sen ir atklāts gejs un gadiem nodzīvojis ārzemēs kopā ar sava dibena otru pusīti. Arī Millers ir citādi orientētais. Izdari, autor, secinājumus, un neizplati infantilo rasistu romantismu, musinādams latviešus samierināšanās bojā gājienu turpināt.
Tu, protams, vari šo garo tekstu izmest savā nacionālajā miskastē, jo tā vairāk bija vēstule tev, ne publikai. Nekādu cerību, ka publika te vairs ko apjēdz.
Zini, Jēkabson, tiešām nepublicē manu tev veltīto palagu. Izlasīju tavu tekstu valsts svētkiem un sapratu, ka par maigo revolūciju tehnoloģijām, Čečenijas karu, Ukrainas procesiem tiešām nezini vairāk, kā LTV Panorāma. Tāpēc nevēlos tevi publiski nedz kritizēt, nedz kā citādi pazemot. Piedod, ka uzbraucu. Ja tev patīk savā nacionālajā nodabā tā čalot, čalo vesels.
Tikai vienu lietu apsmadzeņo: kad latvieši radija savas kultūras dziļāko vārda un zīmju kodu? Vai tad, kad tiem bija sava valsts, vai tad, kad vēl nebija? Pareizi, tad, kad nebija. Valsts tik mazai tautai ir absolūti nevajadzīga, jo valsts ir banāls politisks veidojums, kas bremzē tautas morāles un kultūras procesus. Mazas valstis vienmēr pakļāvušās zem lielām valstīm. Paanalizē, kā mazās tautas izdzīvojušas visu naciķu tik nīstajā Krievzemē. Vai šamaņu tautām pravoslāvi kaut kā bremzēja attīstību? Vai lamaisti, musulmaņi kaut kā tur kaut ko zaudējuši no savām valodām, ticības? Krievijas muslimi ir vismaigākie ļaudis, ja salīdzina ar ASV kodētājiem vahabītiem, kurus sūta nogalināt, terorizēt utt. Vai Kadirovs, apvākdams visus Krievijai naidīgos ārzemju vahabītu aģentus, ir slikts musulmanis? Viņš pavisam nav par Čečenijas neatkarību, jo zina, kas ar šo tautu notiktu, ja tai nebūtu Krievijas aizsardzības. Kā izčakarēta Grūzija, kā Moldova, kā čakarē Armēniju… Visas šo zonu tautas masīvi vēlas Krievijas paspārnē, jo tā ir vienīgā valsts uz planētas, kas atgriežas pie tradicionālas morāles un kurai ir ieroči, lai to sargātu.
Bet karš būs, nešaubies. Kurā pusē karosi? Somijas geju bīskapa vai naturāļa Putina pusē?
Jebkurām oficiālām attiecībām ir sākums un ir arī beigas. Kurā brīdī beidzas reģistrētas partnerattiecības? Vai to pārtraukšanai vajadzīga abu pušu piekrišana un klātbūtne, vai arī to var ierosināt un paveikt viena no pusēm? Vai vienu partnerattiecību darbības laikā var reģistrēt vēl arī citas partnerattiecības? Kas jādara ar partnerattiecībām pirms laulības noslēgšanas - ar šo pašu vai citu partneri? Vai laulības, kas slēgtas esošu partnerattiecību ar citu personu laikā, ir leģitīmas? Kā var pārbaudīt, vai tavs jaunais draugs nav jau reģistrējis kādas partnerattiecības?
Kā redzams, šī reģistrācija nebūs pievilcīga nevienam heteroseksuālam pārim, jo praktiski nestu sev līdzi tās pašas konsekvences kā laulība (izņemot neuzliek par pienākumu izdot naudu plašām kāzām) - vai arī no tām nav nekādas jēgas, ja tās nenes sev līdzi tās pašas konsekvences kā laulība (viens partneris, oficiāla kopdzīves atzīšana un pārtraukšana, papīru kārtošana utt.). Ja nu vienīgi partnerattiecības gribētu stāties precēti (ar citu otro pusi) cilvēki - tā teikt, būtu oficiāli mīļākie. Tātad - tas var kļūt pievilcīgs tikai tiem, kas ir nelaulājami - viena dzimuma personas.
Cita lieta - par ko varētu runāt Zolitūdes gadījuma dēļ - ka varētu būt noregulēts statuss pārim periodā no laulību pieteikšanas datuma līdz laulību datumam. Noteikts laulību datums - vai arī tiesiski pierādāms fakts (ar liecībām piem.) - ka cilvēki tiešām bija plānojuši tuvākā laikā (kādā? precizējams!) stāties laulībā - tam vajadzētu būt argumentam, kad viena partnera nāves gadījumā iestājas laulāto attiecībām līdzīga tiesiskā aizsargātība. Un tas ir viss! Tad būtu taisnīgi un nekādus partnerattiecību likumus nevadzētu!
Kasparam Dimiteram (par homosex, parakstiem un konsekvencēm)
“Laikmeta zīmēs” cenzūras nav, bloķētas vai dzēstas tiek vien atklātas rupjības, Dieva zaimošana vai ar tēmu nesaistīti komentāri. Tava emocionālā reakcija uz manu rakstu tika uz brīdi aizkavēta, jo prasīja atbildi. Centīšos to īsumā sniegt.
Vispirms gribu pateikt, ka respektēju un cienu tavu neatlaidīgo cīņu pret homoseksuāļu propagandu un citām LGBT aktivitātēm. Šajā ziņā mūsu domas saskan. Tu kļūdies, apgalvodams, ka aicinu cilvēkus uz samierināšanos. Savulaik, strādājot kopā ar J.Rožkalnu pie brošūras “Sodomisti bez maksas” un pretpraida skrejlapām (viena starp citu ar tavu tekstu), man bija iespēja iepazīties ar daudziem materiāliem par agresīvā homosex stratēģiju un darbības shēmām. Tev nav man jāstāsta, kas ir homofašisms un homodiktatūra.
Arī es sākumā cerēju, ka, vācot parakstus referendumam, cilvēki spēs nolikt malā ideoloģiju un apvienoties kopējam mērķim. Tomēr šoreiz tā nenotika. Būsim atklāti – tieši referenduma iniciatoru pasaules redzējums bija galvenais iemesls, kāpēc vairums kristiešu neparakstījās, nemaz nerunājot par citiem. Tu vari teikt, ko gribi, tomēr vairākums latviešu nespēj piekrist tavai sajūsmai par Putina deržavu. Nemaz nerunājot par Lindermana aktivitātēm. Viņš var būt rakstījis visspožākos rakstus pret LGBT, bet cilvēki vairāk atcerēsies viņa iniciēto referendumu par otru valsts valodu. Vai jūs patiešām nesapratāt, ka šādas aktivitātes lielu daļu cilvēku atturēs parakstīties? Ja jūs patiešām gribējāt uzvarēt šai kaujā, jums vajadzēja atlikt malā visas latviešus tracinošās aktivitātes un visus spēkus veltīt šā mērķa sasniegšanai.
Jūsu iniciatīvu oficiāli neatbalstīja nevienas kristīgās konfesijas vadība. Vai viņi visi ir homoseksuāļu atbalstītāji? Protams, nē! Visu šo gadu “Laikmeta zīmes” informatīvi atbalstīja jūsu iniciatīvu un aicināja parakstīties. Esam publicējuši rakstus par homosex būtību un sabiedrības pakļaušanas metodēm (ieraksti mūsu lapas meklētājā “homoseksuālisms” un varēsi izlasīt visus). Pa šo laiku man zvanījuši daudzi cilvēki, lai uzzinātu kā parakstu vākšana sokas un kā viņi varētu palīdzēt. Daudzi bija neziņā, jo jūsu organizācija nepapūlējās regulāri informēt sabiedrību, cik parakstu jau savākts. Un bija arī cilvēki, kas pateica, kāpēc viņi parakstīties neies. Galvenais iemesls bija jūsu politiskās aktivitātes. Tāpēc nevajag vainot cilvēkus, ka viņi atbalsta homoseksuāļus u.tml. Par pašu ideju bija visi, taču cilvēki baidījās, ka viņu paraksti tiks izmantots Kremļa propagandai. Starp citu, gan es, gan vairākums manas draudzes cilvēku parakstījās. To darīja arī daudzi man zināmi kristieši no dažādām konfesijām. Tomēr varēja būt daudz, daudz vairāk. Ja vien…
Visi zina, ka cīņu pret homoseksuālismu Maskava izmanto ideoloģiskajam karam ar Rietumiem. Ko līdz aizliegt praidus, pieņem prethomosex likumus, spundēt homoseksuāļus cietumos, ja visos Kremļa rīkotajos svētku pasākumos un koncertos perverti no “kultūras un mākslas” aprindām ir laipni gaidīti? Daļa no tiem ik gadu redzama arī “Jaunā viļņa” pasākumos Jūrmalā. Viņi savu orientāciju nemaz neslēpj un atklāti stāsta par to intervijās. Neskatoties uz to, šie cilvēki ietilpst Kremļa favorītu lokā. Krievija kā pēdējā robeža cīņā pret homoseksuāļiem lielā mērā ir propagandistu izdomāts mīts. Tāpat, kā tas bija nacistu Vācijā vai Padomju Savienībā. Nav svarīgi, kas tu esi - galvenais ir lojalitāte vadonim un varai.
Arī tēze par izšķirošo cīņu starp izkurtējošo Rietumu civilizāciju un Pareizticīgo civilizāciju ir izlolota Maskavas polittehnologu kabinetos. Izmantojot Austrumeiropas un bijušo PSRS tautu dabīgo nepatiku pret perversas seksualitātes publisku demonstrēšanu, ar šādu propagandu Krievija cenšas šo zemju sabiedrībās sēt bailes no “pederastu invāzijas” un noskaņot par labu sev. Un, kas patiesībā tiek saprasts ar jēdzienu “pareizticīgā civilizācija”? Vai arī Konstantinopoles, Jeruzalemes, Aleksandrijas, Etiopijas un citas pareizticīgo civilizācijas, jeb tikai “diženā Krievzeme”? Bet, kā tad ar Kijevas, Tbilisi, Erevānas pareizticīgajiem? Tie Maskavas acīs nav īsteni pareizticīgie? Nevajag likt vienlīdzības zīmi starp pareizticību un Krievijas politisko varu. Krievijā vara pareizticību vienmēr izmantojusi politisku mērķu sasniegšanai. Kāpēc latviešu pareizticīgie tik ļoti vēlas atdoties tieši Maskavas politizētajai patriarhijai? Vai esam aizmirsuši, ka savulaik mums bija pašiem sava autokefāla pareizticīgo Baznīca Konstantinopoles patriarha uzraudzībā?
Sava raksta noslēgumā es neaicināju uz samierināšanos ar ļaunumu. Taču es ticu, ka viss Bībelē pravietotais piepildās. Ja Dievs ir teicis, ka laiku beigās viss kļūs arvien ļaunāk, tad tā tam jānotiek. Šai pasaulei ir morāli jāsapūst, lai varētu atnākt Kristus un nodibināt jaunu kārtību. Lai ko mēs darītu, Dieva lēmumu nespēsim izmainīt. Vai tas nozīmē samierināšanos? Nē, mums kā Dieva tautai joprojām jāsludina patiesība un jāved cilvēki pie Kristus. Mēs varam būt sabiedriski aktīvi un cīnīties ar ļauno, cik mūsu spēkos, taču pārmaiņas sabiedrībā var ienest tikai izmainīti cilvēki. Bet izmainīt cilvēku sirdis var tikai Kristus. Tāpēc kristiešu galvenais uzdevums ir sludināt Kristu, krustā sisto. Viss pārējais ir sekundārs.
Daudzi “kristieši” neaizgāja parakstīties, jo žēl bija 2.84 eur, bet cigaretēm naudas nav žēl. Šī ir vēl viena lieta par kuru tiesas dienā nāksies atbildēt Dievam, ja tu nebūsi iestājies par tiem, kuri paši par sevi iestāties nevarēja. Un tad būs kauns, ka bija žēl naudas vai sēdēt pie TV bija svarīgāk par to, lai aizietu un parakstītos.
Šie paraksti liecina par to, cik patiesībā ir vēl palikušies patiesi Dievam ticīgi cilvēki, nevis tie aptaujās uzrādītie neskaitāmie simtiem tūkstošu. Kur viņi bija, kad bija jāparakstās?
Kristieši Latvijā ir tikai 0.6-1%, atkarībā kā atkal skaitām. Nemānīsim sevi, ka esam kristīga zeme. Tauta soli pa solim virzās prom no patiesības. Diemžēl.
Kasparam Dimiteram (par politiku, Krieviju un patiesību)
Ja par LGBT draudiem mums domstarpību nav, tad tavu politisko orientāciju nevaru pieņemt. Esmu dzimis, audzis un 27 gadus nodzīvojis Padomju Savienībā un ar pārliecību varu teikt, ka nekad vairs nevēlos dzīvot tamlīdzīgā politiskā sistēmā. Bet Putina Krievija manā skatījumā ir kaut kas daudz nepatīkamāks par PSRS. Tāpēc nekādi nesaprotu tavu nesatricināmo pārliecību par Krieviju kā tikumības un morāles salu grēkos grimstošajai pasaulei. Neko tādu šajā valstī un vēl jo vairāk tās pašreizējā režīmā nespēju saskatīt.
Mazās tautas Krievzemē vienmēr esot dzīvojušas labi un bijušo PSRS republiku tautas masīvi vēloties atgriezties Krievijas paspārnē? Piedod, tu laikam dzīvo citā realitātē! Tieši pretēji - visi, kas kādu laiku dzīvojuši Krievijas pakļautībā, nekad vairs nevēlas tur atgriezties. Tikko Moldovā tauta brīvās vēlēšanās nobalsoja par rietumniecisku valsts kursu, Ukrainā tāpat. Vidusāzija un Baltkrievija ar Krieviju kopā turas tikai ekonomiska izdevīguma dēļ. Krievija vienmēr un visos laikos savu impēriju būvējusi uz iekarošanas un tautu apsiešanas pamata. Jā, pakļauto tautu elitei, ja vien tā nepretojās impērijas varai, varbūt arī tika zināmas privilēģijas, taču teikt, ka Krievija kādai tautai nesusi nacionālu uzplaukumu… Ne velti Krieviju dēvē par “tautu cietumu”.
Pameklē statistikā, cik mazās ziemeļu tautiņas Krievijas un PSRS impēriju pakļautībā ir iznīcinātas pavisam, cik pazaudējušas savu valodu, cik nodzērušās un degradējušās līdz nožēlojamam līmenim. Muslīmi? Lielākajai daļai Krievijas muslīmu islāms ir tikai tradīcija. Viņu ticība ir ārēja, bet patiesībā tie ir sekularizēti ļaudis. Tāpēc arī tik miermīlīgi un tas šajā gadījumā ir labi. Par Kadirovu neizteikšos. Bandīts, slepkava un kriminālnoziedznieks – no modžaheda kļuvis par tautas nodevēju un fanātisku Putina pielūdzēju. Viņš labi zina – ja ne Putins un krievu durkļi, viņš ātri vien zaudētu varu. Domāju, Putins patiesībā viņu nicina, taču Kadirovs šobrīd ir vienīgais, kas spēj vadīt Čečeniju Kremlim vēlamā virzienā. Par vahabītiem tev piekrītu – tie nav vajadzīgi nevienam. Bet, vai Dudajevs un Mashadovs bija vahabīti? Taču nē. Čečeni nekad nav gribējuši krievu pārvaldi. Viņi pret Krieviju cīnījās 19.gadsimtā, darīja to kopā ar vāciešiem kara laikā, darīja to arī 90.gados.
Nav runa par Putina autoritārismu, bet viņa sapņiem par “varenās un nedalāmās” atjaunošanu. Krievija atkal kļuvusi par draudu visai pasaulei, bet jo īpaši kaimiņvalstīm. To saprot pat tādi Krievijas draugi kā Lukašenko un Nazarbajevs. Ne Batjka, ne Nazarbajevs neatbalstīja Krievijas agresiju Gruzijā, neatbalsta to arī Ukrainā, tāpat nekad nav atzinuši pašpasludinātās Abhāzijas, Dienvidosetijas, Doņeckas vai Luganskas republikas. Lukašenko pat paziņojis, ka Krievija pārkāpj starptautisko tiesību normas, bet Nazarbajevs uzrunā savai tautai aicinājis gatavoties drūmiem laikiem. Un kā ne - dzirdot runas, kādas šodien atskan Krievijā, ka Baltkrievija ir krievu zeme, ka Kazahstānas ziemeļu apgabali jāpievieno Krievijai, šie savu nāciju līderi saprot, ka viņu zemju suverenitāte ir apdraudēta.
Kā jau teicu, mūsdienu Krievija ir kaut kas daudz sliktāks par bijušo Padomju Savienību. PSRS propagandas apsvērumu dēļ veicināja tautu nacionālo kultūru attīstību, lai arī ideoloģizētu, kamēr Putina Krievijā valda šovinistisks krievu nacionālisms un imperiālisma tendences. Citas tautas krieviem ir tikai čučmeki, čurkas, šķībacainie, hoholi, buļbaši u.tml. Krievijas skolās mēs vis nemācītos latviešu valodā kā PSRS laikos, latviešu mēle būtu atstāta vien ģimenei un kultūrai, kā tas šodien ir daudzās Krievijas autonomijās. Un tevi sauktu par Каспарс Артурович Димитер, bet mani – Эрвинс Имантович Якобсонс. Negribu.
Kronis visam ir tava doma, ka sava valsts mazām tautām ir nevajadzīga un tikai bremzē tautas morāles un kultūras procesus. Ka mazas tautas vienmēr pakļāvušās lielām valstīm. Doma nebūt nav oriģināla. Esmu to jau dzirdējis. Krievija šādi cenšas savu bijušo teritoriju iedzīvotājiem ieborēt nepilnvērtības apziņu un to, ka viņu jaunās valstis ir neizdevušās un tikai Krievijas paspārnē šīm tautām lemts zelt un plaukt. To pašu mums līdz pat 19.gadsimta vidum centās iestāstīt baltvācieši: latvieši ir zemnieki un nekas vairāk nav spējīgi būt un nekad nebūs. Mēs pierādījām, ka tā nav. Tad jau sanāk, ka arī 1918.gada 18.novembrī pasludinātā Latvijas valsts bija pilnīgi nevajadzīga un traucēja latviešiem attīstīties? Nekomentēšu, jo šīs tēzes absurdums ir acīmredzams.
Tu pārmet, ka par starptautiskajiem notikumiem spriežu pēc TV “Panorāmas”. Ne tuvu. Skatos gan Krievijas, gan Rietumu, gan Ukrainas, gan mūsu pašu televīzijas plus vēl internets un veselais saprāts. Propagandu reizēm dzen visi, taču tas, ko redzu Kremļa pārvaldītajās televīzijās, pārspēj itin visu. Tik cinisku, nekaunīgu un melīgu propagandu neatceros redzējis pat padomju laikā. Krievijas polittehnologi ir labi Gebelsa skolnieki un savu skolotāju reizēm pat pārspēj. Esmu pietiekami ilgi nostrādājis televīzijas un mediju vidē, lai prastu atšķirt kas ir vienkārši ziņas, kas ir tendenciozi pasniegtas ziņas, un kas ir propaganda. Varu teikt, ka pēdējās divas aizņem vismaz 90% Krievijas telekanālu ziņu un analītisko raidījumu satura.
Krievijas ietekmi es manu arī tajā, kā tu dramatizē homoseksuāļu ietekmi uz sabiedrību. Protams, tas ir drauds sabiedrības tikumībai, taču vai Dieva acīs homoseksuālisms ir briesmīgāks grēks par laulības pārkāpšanu, vienkāršu netiklību, zagšanu, melošanu, citiem grēkiem? Grēks paliek grēks un mēs dzīvojam grēkam pakļautā pasaulē. Agrāk homoseksuāļi nebija tik ieraugāmi, bet vai tāpēc mūsu bērnus neapdraudēja citi grēki? Cik daudziem kristīgiem vecākiem, pat mācītājiem, bērni nav staigājuši grēka ceļus. Paldies par Dieva žēlastību, ka daudzi vēlāk atgriežas uz patiesības ceļa. Seksuālo perversiju invāzija ir ļoti nopietns drauds sabiedrības morālei, taču pateikt, ka tāpēc valsts sabruks un ar latviešiem ir cauri? Mēs esam aicināti nevis vaimanāt un bēgt no grēka, bet cīnīties ar to visiem Dieva ieročiem, un sevi pašus pasargāt pasaules neapgānītus. Tad darīsim to nevis no vilka bēgdami skriesim lācim nagos.
Visbeidzot – tu saki, ka karš nešaubīgi būs. Analizējot notikumus, es arī domāju, ka agrāk vai vēlāk tas būs. Un ne vien garīgajā dimensijā, kur tas notiek nepārtraukti, bet arī fiziskajā. Un cēlonis tam būs tieši Krievijas agresīvā politika. Tu jautā, kurā pusē es karošu? Un piedāvā divas iespējas - geju vai Putina pusē? Es nepieņemu šādu izvēli. Nešaubīgi Putina pusē es nekad nekarošu, taču tāpēc man nav jākaro homoseksuāļu pusē. Nevar visu Rietumu pasauli, visas tautas un sabiedrības nosaukt par vieniem vienīgiem izvirtuļiem. Es piederu Rietumu kultūrai – ne homoseksuāļu un citu perverso “kultūrai”, kas cenšas uzurpēt Rietumu kultūras vārdu, bet patiesajai Rietumu kultūrai – tradicionālajai un konservatīvajai. Ar Krievijas aziātisko kultūru man nav nekā kopīga. Un es vienlīdz cīnīšos kā ar putiniešiem, tā ar visiem perversajiem mošķiem, ja tas būs vajadzīgs. Un es patiešām negribētu, lai man tevi kādreiz būtu jāuzskata par kolaboracionistu un ienaidnieku. Un tev mani. Padomā par to.
Ilona,
ne jau nauda bija galvenais. Nezinu nevienu, kurš neparakstījās naudas dēļ. Tieši parakstu vākšanas organizētāju politiskā darbība un bažas, ka paraksti tiks izmantoti politiskiem mērķiem, daudziem lika atturēties.
Šeit nebija runas par “kristiešiem”, kas tādi ir tikai vārda pēc. Runa ir par aktīviem kristiešiem, vismaz tādiem, kas regulāri apmeklē dievkalpojumus. Tādu ir ne jau 0,6 - 1%, bet vismaz 7-8%.
Cik nesen Dievs pieļāva Zolitūdes traģēdiju, bet ievērosim, ka bojā negāja neviens bērns. Pēc gada valsts ārlietu ministrs paziņo, ka lepojas ar savu grēku un mēs sakām - tas esot drosmīgi. Mēs ļoti baidāmies parakstīties pret iespējamo grēka manefistāciju bērnu vidū, jo tur iesaistījušies divi ne visai gudri, bet ļoti aktīvi cilvēki, un mūsu paraksti varot tikt nez kur iznmantoti. Tas, ka grēka propogandai tiks pakļauti bērni, kristiešus pavisam nebiedē un liekas nesvarīgi. Vot, ja tie divi nebūtu, tad gan mēs parakstītos! Pat Ninive iekarsās un atgriezās, bet mūs Dieva brīdinājumi netraucē un mūsu līderi šeit nesaskata nekādas problēmas. Andris Vismanis
Fragmenti no diskusijas par rakstu sociālajos tīklos.
****
Edvīns Rudzītis, 3.dec. 2014 18:36
Varavīksne pār Latviju?
1.Moz.9:12 - Tad Dievs sacīja: “Šī ir Mana derības zīme, ko Es celšu starp Sevi un jums un ikvienu dzīvu radījumu, kas ir ar jums, uz mūžu mūžiem. Savu varavīksni Es lieku padebešos, tā lai ir par derības zīmi starp Mani un pasauli.
Ar kādām tiesībām homoseksuāļi piesavinājušies visai pasaulei doto derības zīmi savā karogā!?
Ja jau tiek atzītas ebreju tiesības uz Dieva caur Rakstiem viņiem apsolīto zemi, tad Dieva apsolījums visai pasaulei par derības zīmi arī ir juridiskā spēkā. Šķiet, labi juristi šai sakarā varētu lielas lietas paveikt. Vai tā nebūtu laba atbildes reakcija?
Jānis Vanags, 4.dec 2014 20:24
Hahaa… dibens pār latviju. Speciāli rakstu “latviju” ar mazo, jo man kauns par šo valsteli… Sodomu Dievs būtu saudzējis, ja tur atrastos 50 krietnu cilvēku. Nez cik latvijā ir…
Ervīns Jākobsons, 5.dec. 2014 12:16
Jāni, man atkal kauns par to, ka tu tik nicinoši izsakies par savu valsti. Kaunam būtu jābūt nevis par valsti, ko mūsu senči izcīnīja savām asinīm, bet par mūsu valdītājiem, kurus paši esam ievēlējuši un 25 gadus ļāvuši nesodīti valsti piesmiet.
Piedod, šis nebija uzbrauciens konkrēti tev, bet visiem, kas saka: es mīlu šo zemi, bet ienīstu valsti. Valsts kā vērtība nav gluži tas pats kas valdība un tās sastrādātais.
Dace Bruvere, 5.dec. 2014 12:49
kaunam buutu jaabuut pashiem par savu tuvredziibu, atdodot valsti liberastiem, pederastiem, kultuurarksistiem un jenku dibenlaizhaam. atdevaam valsti pat ne par sviestmaizi, bet par briivu, nee, veel piemaksaajaam un paldies pateicaam.
Ervīns Jākobsons, 5.dec. 2014 21:05
Es balsoju pret iestāšanos ES, jo zinot, cik morāli degradējusies ir vecā Eiropa, nespēju rīkoties citādāk, kaut sapratu, ka iestāsimies tik un tā. Tomēr pēc šodienas situācijas vērtējot ir redzams, ka ja mēs nebūtu NATO un ES, mūs sagaidītu Ukrainas liktenis. Tāpēc nav ko čīkstēt, mums vienkārši jāmācās izdzīvot jaunajos apstākļos un konsekventi aizstāvēt Latvijas intereses. Kristieši ir izdzīvojuši visos laikos.
laima karklina, 6.dec. 2014 17:13
Es domāju, ka visa gaušanās un kurnēšana par sliktu valsti u.tml., ir spļaušana Dievam acīs. Es arī dzīvoju Latvijā, bet brīžiem šķiet - vai kādā citā valstī, vai? Kad dzirdu to kurnēšanu…
Es esmu ļoti laimīga par to, ka varu dzīvot mierīgā zemē un mierīgā laikā, neciest badu, neatrasties kara apstākļos, varu pielūgt un slavēt Dievu, kad vien to vēlos un kur vēlos.
Es pavisam labi saprotu, ka tie, kas tik dikti gaužas par valsti, valdību utt., tikpat gaustos jebkuros citos apstākļos. Un nevar valdība viena pati nekādus briesmu darbus pastrādāt. Tā ir KATRA paša cilvēka atbildība, kā viņš savu dzīvi veido.
Bet kāpēc netika savākts nepieciešamais parakstu daudzums par grozījumiem bērnu tiesību aizsardzības likumā, ir vērts padomāt… Īpaši “dedzīgajiem” kristiešiem, kuri maz ticams, ka Dieva Gara vadībā lamāja pederastus…
Un no visām “homoseksuļu lietām” man visgudrākais likās Aivars Lembergs, kurš publiski pateica, ka viņam maz interesē, kā Rinkēvičs izmanto savu dzimumlocekli un anālo atveri. Un es viņam pilnībā pievienojos.
Viesturs Jekabsons, 7.dec. 2014 14:30
Butu jau briniskigi, ja pidarasti un padirastienes ar sevi netraucetu normalajiem cilvekiem, bet tiesi politika ir kluvusi par so degeneratu galveno ieroci, ar ko uzbrukt lielaa vairakuma dzives un uzskatu normu pozicijam. Taja skaitaa ietekmejot bernus izglitibas iestades un ieveisot dazadus krimanalpantus par citadi domajoso vajasanu.
laima karklina, 7.dec. 2014 16:33
Īstenībā šī te ir vienīgā atšķirība, kas atšķir homoseksuāli no parasta vīrieša - kā lieto savus personīgos orgānus. Nav atšķirība mīlestībā, bet gan miesas baudās, jo homoseksuāļu seksam kā zināms pēcnācēji nerodas.
Runājot par “normālajiem” cilvēkiem… Vai tie bez grēka? Kas interesanti - homoseks. izaug no “normālajiem”.
Viesturs Jekabsons, 7.dec. 2014 17:47
Dievs ir nolicis normalas attiecibas viriesu un sieviesu starpaa. Tiesi sada veidaa izpauzas milestiba starp virieti un sievieti psihologiski, emocionali un fiziski. Tads ir Dieva modelis.
Dieva ienaidnieka uzdevums ir cilvekus paklaut savai garigai ietekmei un iznicinat Dieva modeli. Sabiedriba bez normalas gimenes nevar ne funkcionet, ne attistities, ne pastavet. Dieva morales likumu vadlinijas cilvecei nemainas. Izmainas nemainigas lietas velas galvenais liberalists un Dieva kartibas jaucejs - satans. Tas nav nosaukums, ar ko biedet bernus vai letticigas tantinas. Taa ir ideologija un gariga sistema, kas velas paklaut cilvekus, bet cilveki, ticot Jezum Kristum kaa Pestitajam un pienemot Dieva morales standartus, var pastavet si launuma prieksaa. Bez ticibas Dievam un vina moralei nevar iztikt nekaa.
laima karklina, 7.dec. 2014 18:10
Es arī tā domāju, un vēl es domāju, ka ne jau mums jābaidās no sātana, bet gan jābaidās “atkrist”, “neturēties” pie Dieva.
Es domāju, ka paraksti netika savākti tieši tāpēc, ka kauja bija bez Dieva palīdzības, bez Dieva gudrības - cik es pasekoju ļaužu reakcijai un izteikumiem tepat interneta vidē. Es pilnībā piekrītu mātei Terēzei, kura ir teikusi, ka viņa nekad neiesaistīsies cīņā PRET kaut ko, bet tikai PAR kaut ko. Man sķiet, ka ģimenes var saglabāt tikai iestājoties PAR tām un nevis kaut kā teorētiski, bet konkrēti - katrs vīrietis un katra sieviete ir atbildīgi par savu personīgo ģimeni, lai to saglabātu, lai dzīvotu mīlestībā utt. Tā vietā, lai ārdītos un bļautu pret pederastiem, vrb jēdzīgāk šo laiku veltīt tiem, kas līdzās, saviem tuvākajiem.
Dace Bruvere, 9.dec 2014 15:04
Kas attiecas uz gariigo pagrimumu - veel pirms dazhiem gadiem LV sabiedriiba bija krietni vien homofoba, diemzheel tagad viss ir krasi mainiijies. Pat kristieshu viduu, nemaz nerunaajot par pasauliigiem cilveekiem.
laima karklina, 9.dec 2014 19:59
Es domāju, ka daudz lielāks ļaunums ir cilvēku “hipnotizēšana” ar to, ka Eiropas vai Antarktīdas savienības un vēl nez kas ir vainīgas pie tā un šitā un vēl kaut kā. Katram cilvēkam ik sekundi ir jāizvēlas, kurā pusē viņš nostājas - ļaunā vai labā. Cilvēki tiešam paliek muļķi tādēļ, ka nespēj apzināties, ka KATRS PATS PERSONīGI pieņem lēmumu, nevis ES vai PSRS utt.
Tas, ko Tu saki, ka pat kristieši ir zaudējuši savu homofobismu - kāds tam sakars ar ES? Vai tad neesam brīdināti par to, ka būs grūti laiki, bet, kas pastāv līdz galam, tiks izglābts? Vai esam kaut kādi dārzeņi vai cilvēki?!
Kas patiešām IR traki, tā ir šī nevēlēšanās atbildību par savu dzīvi, saviem lēmumiem uzņemties uz saviem pleciem. Arī par tiem pašiem homoseks. - protams, ka būs grūtāk pasargāt bērnus tīrus no tās visas ideoloģijas, būs vairāk jāseko līdzi, ko skolā māca, līdz ar to vairāk jāsarunājas ar bērniem, jāveltī tam laiks u.tml. Skaidra lieta, ka vieglāk atdot dārziņā jau no 2 gadu vecuma un zināt, ka viss labi, viss kārtībā, pietiek no rīta aizvest un vakarā savākt…
Cilvēks negrib turēties pie Dieva, negrib dzīvot pēc Dieva prāta - visu nelaimju cēlonis, nekas vairāk! Nevis ES. Un tas, ka iestājāmies ES, vai pie tā arī vainīga ES? Pirmkārt vainīgi ir tie, kas zināja, ka kāds cits variants būtu labāks, bet “nebļāva” par to, bija REMDENI.
Es domāju, ka vējdzirnavas nav jāapstādina - būtu gana, ka katrs kristietis katrā sekundē IR kristietis. Pasaulē daudz ļaunuma, bet Dievs ir tas, kuram VISA vara.
Un te no citas diskusiju grupas internetā.
****
Toms, 3.dec. 2014 11:55
Cīņa tiek zaudēta neatkarīgai valstij iestājoties dažādās savienības (PSRS, ES u.tml.). Iestājoties šādās savienībās ir jāpieņem ideologu uzspiestā vērtību sistēma. Iestājoties ES Latvija zināja, ka no konstitūcijas tiek svītrots ES kristīgais pamatojums. Tādēļ no morālās degradācijas mūs nevar izglābt neviena biedrība vai paraktu vākšanas akcijas, lai cik arī labi nodomi tās pavadītu. Valsti var glābt vienīgi reliģiozi izglītota sabiedrība, vārda ‘reliģiozs’ vislabākajā nozīmē.
Ziedonis Skaldis, 3.dec. 2014 12:06
Vajadzīgais parakstu daudzums netika savākts. Kāpēc? Un, vai patiešām šī kauja tika zaudēta?
Es pats, un zinu, ka daudzi simti balsoja un maksāja notāriem, tos pāri par 2Ls. Vai tad iznāk, ka lieki esam iestājušies pret to bezkaunību? Kur varētu uzzināt statistiku, cik balsis ir pietrūkušas?
Ervīns Jākobsons, 3.dec. 2014 15:11
Daudz pietrūka, daudz. No vajadzīgajiem 30 000 parakstiem tika savākti tikai 12 000, pie tam 4000 pēdējo nedēļu triecienkampaņā.
Taču velti tas, Ziedoni, nav. Jautājums ir aktualizēts, daudzi tūkstoši vecāku informēti par iespējamiem draudiem, sabiedrība šajā jautājumā kļuvusi modra. Tagad geju lobijs tik viegli nevarēs bīdīt kaut kādus likumus un instrukcijas, kas pieļautu homosex propagandu izglītības iestādēs. Tomēr modriem mums jābūt joprojām, jo visādas kaitīgas brošūriņas bērniem skolās pamanās iekļūt nevalstisko organizāciju darbības rezultātā.
Dace Bruvere, 4.dec 2014 00:20
jaacer, ka tas nebija velti. tomeer man ir radies iespaids, ka peedeejo nieka paaris gadu laikaa LV sabiedriiba jau loti daudz no homo propagandas ir pieneemusi. ka tik nu nebuutu preteejs efekts no visas shiis akcijas - visus turpmaakos protestus var uzvert kaa kaarteejo saujinas apmaatu paranoiku aakstiishanos…
Biruta Magone, 4.dec. 2014 00:58
Tā ir. Šī homo propoganda ir labi pārdomāta, tā ir efektīva un tā strādā. Pamēģini kaut ko runāt par Baltās rases izdzīvošanas tiesībām - tūlīt tevi būs gatavi vilkt uz karātavām pat draugi. Bet organizēt sodomistu perversās ,,lepnuma” jeb pride parādes, tas ir atbalstāmi un cienījami un neviens tevi uz karātavām nevilks.
Dace Bruvere, 4.dec. 2014 01:23
nu jau pietiek tikai pacelt balsi pret homo propagandu skolaas, un ar jau puulis rauj uz karaatavaam. veel nesen tas bija neiedomaajami.
Toms, 3.dec 2014 13:19
Tad iznāk ,ka lieki esam iestājušies pret to bezkaunību?
Nē, tas nebija lieki, tikai tādām akcijām nav nepieciešamā spēka, lai lietas ietekmētu saknē. Baznīca un ticība ir atslēgas vārdi ar kuriem ir apturama tautas degradācija.
Mārtiņš Jēkabs Veide, 4.dec. 2014 14:46
Nu, ko ta mees, blakus ir lielaa Krievija, kur vaardos ir pret gejiem, bet darbi pieraada preteejo. Kas vada Gazpromu - Millers, ko jau meklee par mazu puisīšu drātēsanu, taa ka tas ir pats gejiskaakais reziims pasaulee.
Dace Bruvere, 4.dec. 2014 21:20
krievi vieni no retajiem shajaa jautaajumaa saglabaajuishi veselo sapraatu. lai ko es nedomaatu par daudz ko citu, shinii zinaa karogs viniem rokaa!
Ervīns Jākobsons, 5.dec. 2014 12:29
Dace, kā jau te rakstīja, vārdos Putina režīms ir pret homoseksuāļiem, bet darbos… Paskaties Kremļa rīkotajos pasākumos, svētku koncertos, kas ir uz skatuves - puse no tiem ir homoseksuāļi. Tāpat visās smalkajās pieņemšanās perverso no “mākslas un kultūras” aprindām kā biezs. Intervijās un žurnālos viņi nemaz savu dzīvesveidu neslēpj, tomēr visi ir ļoti labi ieredzēti Kremlī.
Putina Krievijā vajā, liek cietumos un represē “mazos” homoseksuāļus, kas grib rīkot praidus, prasa tiesības un citādi demonstrē pret pastāvošo sistēmu. Taču, ja esi bagāts, no augstākā sabiedrības un atbalsti režīmu, tad ir vienalga, vai esi hetero vai homo - galvenais ir lojalitāte vadonim.
Kas attiecas uz vienkāršajiem krieviem, tautu, tad, protams, lielākā daļa ir pret homosex izdarībām. Tāpat kā lielākā daļa citu austrumeiropiešu, arī latviešu.
Dace Bruvere, 5.dec. 2014 12:53
bet ko tad ar shiem dariit, ne jau kurkii liks. svariigaakais ir nevis, kas kremlii vai sveetku koncertos, bet homo propaganda, sevshki jau beernu sarpaa, skolaas, plashsazinas liidzeklos tomer neiek pielauta, vismaz ne taadaa liimenii, kaa rietumos.
Edvīns Rudzītis, 5.dec. 2014 17:22
Propaganda iesākas jau ģērbšanās stilā, kas pieņemts prostitūtu un homoseksuāļu modes diktāta iespaidā…
****
Un vēl mazliet…
****
Inge Ivaškeviča, 4.dec. 2014 00:19
Pēc vakardienas Rubeņa runas “Viens pret vienu”, ko ēterā noskatījās prāvs pulks gan ticīgo, gan neticīgo, iznākums bija viens - Baznīca atbalsta homoseksuālismu, jo, redz, cik labi, ka pāvests atbalsta šo minoritāti, arī pats Kungs nebija pret to, tak jāpastāv dažādībai, jo svarīga ir cilvēka vērtība.
Andis Atvars, 4.dec. 2014 15:14
J.R. ir pilnīgā dēmonu varā jau sen. Tāda nu ir dzīves realitāte - pilnīgi un galīgi ezotērikas saēsts cilvēciņš. Vai viņam būs jāatbild par tiem daudzajiem, kurus viņš būs aizvedis pazušanā, pat grūti atbildēt, jo tie īstenībā viņu tādu ir radījuši… Viņiem nekad nav interesējusi patiesība, kā vienīgi lišķība un sava ego kacināšana vispārākā līmenī.
Jautājums J.R. - vai cilvēks ko varēs darīt savas pestīšanas labā pēc fiziskas nāves?
Atbilde - jā, bet tas būs ļoti grūti.
Ko tad īsti J.R. pasaka: Kristus nav vienīgais Pestītājs…
Andis Atvars, 7.dec 2014 00:20
Rinkeviču neviens ar akmeņiem nomētāt neaicina, bet viņam ĀM par otru Mozaīku pārtaisīt gan nav jāatļauj. Nav runas par to, ja viņš tikai pats no koka būtu nokāpis, bet viņš par savas dzīves uzdevumu ir pasludinājis cīņu par visa veida perversiju leģitimizēšanu.
Jānis Upenieks, 8.dec. 2014 19:40
Jānotiesā ir grēks, nevis grēcinieki. Šajā gadījumā tā ir lepnība, protams arī dzimumperversija un tās reabilitācija.
Andis Atvars, 10.dec. 2014 16:18
Labi, tad izskaidro man, muļķim, kā konkrētā gadījumā praktiski nosodīsi grēku, kurš ir kļuvis par kāda identitāti, kurš ne tikvien ar to lepojas, bet cenšas uzspiest to citiem, lai tie to atzītu par normu?
Jānis Upenieks, 10.dec. 2014 18:34
Ja kāds ir izdarījis apzinātu izvēli starp grēku un Dieva valstību par labu grēkam, tad Dievs netaisās viņa brīvo gribu ierobežot. Bet, ja kāds cits tomēr izvēlas Dieva valstību, tad pie viņa arī notiks šī paša grēka nosodīšana un dotā cilvēka atbrīvošana no attiecīgā grēka varas.
Pirmām kārtām ir jāaudzina bērni, laikus jāieliek tie tikumiskie pamati, lai aug ar veselīgu domāšanu, tad bērnu nevarēs sabojāt visas tās reklāmas un citi murgi. Lai redz, ka ir arī ļaunums, stulbums, degradācija, bet lai ir prasme atšķirt, kas ir labs, kas nē, tad arī neskries tam aunu baram līdzi un netaisīs pakaļ.
Atcerēsimies, ka bērnus, pirmām kārtām audzina vecāki - māte un tēvs, kam nav tā paveicies - vecvecāki vai aizbildņi/audžuvecāki. Un viņi tad arī ir tie, kas bērnam iemāca svarīgākās lietas. Bērnudārzi, skolas, bukletiņi, reklāmas, filmas, internets ir tikai otršķirīgs ietekmētājs. Protams, tie, kas bērnus neaudzina, pareizāk, nepaskatās uz viņiem visu dienu* (labi, saprotu, ka ir darbs, bet laiku vienmēr var atlicināt), tad arī var nebrīnīties, ka bērns nes mājās jaunus lamuvārdus un citas stulbības. Cilvēks, īpaši bērns, ir atdarinātājs, tāpēc rādiet labu piemēru, esiet autoritāte, un tad arī neviens idiots jūsu bērnu (-s) nesamaitās!
*Piemērs no dzīves - sieviete meklē aukli savam bērnam. Kāda cita sieviete pieteicās. Darba laiks ir ilgs, jāsēž līdz 10 vakarā. Bērns mazs. Izrādās, māmiņai darbs beidzas normālā laikā, taču līdz vēlam jāsēž, jo ”mātei vajag atpūsties no bērna”. Tā, lūk. Un no tādām mātēm rodas bērni, kas augot piemēru ņem no visa kā, tikai ne no tā, no kā vajag, kas slimo ar uzmanības deficītu un tamdēļ, lai mātes acīs taptu pamanīts, vāra visādus sūdus, sākot no vieglām blēņām, beidzot ar huligānismu, zagšanu, alkohola un narkotiku lietošanu un citiem grēkiem.