Statistika
Comments Posted By Jānis
Displaying 1 To 30 Of 45 Comments
Vēlreiz par homoseksuāļiem, dženderismu un praidu
Manas doma - ja cilvēks nezin savu dzimumu, tad - novelc draugs savas biksītes, nostājies spoguļa priekšā. Tev būs viss skaidrs, pārējais viss ir smadzenēs,tava fantāzija vai dabas kļūda. Bet to var ārstēt, ja ir gribēšana.
» Posted By Jānis On 2021. gada 11. augusts @ 20:57
Lielais restarts – mīts vai nākotnes realitāte?
Nesaprotu, kāpēc visur, man šķiet, nepareizs tulkojums - Great reset nav restarts, tas drīzāk būtu atinstalēšana uz sākotnējiem iestatījumiem, vai izdzēšana līdz sākumam… Kaut kā tā.
» Posted By Jānis On 2021. gada 22. aprīlis @ 11:40
“Aizliegtais paņēmiens” pret Mārci Jencīti. Uzbrukumi kristiešiem turpinās
GGG
Tiešam tāda kārtība ir - uz randiņiem jāiet trijatā, un visgudrākais eksperts tur ir Jencītis, lai gan pats 18 gadus laulībā ar 12 gadus jaunāku sievu tā arī pie oficiāliem bērniem nav ticis. Lieki teikt, ka šādi cilvēki nevar būt pirmslaulību padomdevēji. Lai gan dzīvē bieži redzu, ka laulību problēmu cilvēki ir visuzbāzīkākie padomdevēji.
» Posted By Jānis On 2020. gada 3. novembris @ 21:06
Sveiki!
Uzskatu, ka šajā rakstā un diskusijā pārāk liels cepiens par ne pārāk būtisku tēmu, to lieki izceļot un saasinot. Ja par Liepājas “tēmu” raksta viedoklim piekrītu, tad par “meitenītes un Alekša” tēmu tikai daļēji. Skumdina arī raksta autoru vietām prastā leksika… hmm. Bet piekrītu par “slimīgi liberālo” sabiedrības uzklupšanu vienam “ienaidniekam”, kam mazliet paslīdēja kāja… Iespējams “baiļu koronavīruss” dara savu.
Bet nebūsim taču arī pārsteigti, ka nekristieši nevar ciest kristiešus, meklē kur “piekasīties”, jo mums ir Dieva Gars, arī Jēzus ir skaidri teicis par to:
Jņ 15:19 - “Ja jūs būtu no pasaules, pasaule mīlētu tos, kas viņai pieder. Bet, tā kā jūs neesat no pasaules, bet Es jūs esmu izredzējis no pasaules, tad pasaule jūs ienīst.”Vēl par “Aleksi un Grētu”… Skaidrs, ka Grēta ir izbāzenis “globālo ēnas puišu” rokās, tur pat nav ko komentēt… Par Aleksi diemžēl gan arī neesmu augstās domās, jo neesmu pārliecināts vai viņš vispār var saukties kristietis, kaut viņam šādu birku uzkabina. Jo raidījums “Saknes debesīs” ir nevis strīdīgi kristīgs, bet ezotēriski “garīgs”, kur dažkārt ievelk kādu kristieti vai “puskristieti”. Domāju, ka mēs kristieši pārāk “daudz goda” veltam gan šim personības izaugsmes trenerim, gan pat varētu teikt antikristīgajam LTV raidījumam daudzu gadu garumā par mūsu nodokļu naudu.
Bet varu nomierināt - “viss kārtībā” - tagad raidījumu vada LBN meditācijas telpas vadītājs Ilmārs Latkovskis, kurš ir 33 grāda masons jeb brīvmūrnieks: http://aasr.lv/essays/christian-traditions–meditation-and-freemasonry
Jāpiemin, ka jau pirmajā Latkovska raidījumā, bija tāda “prominence” kā caurkritušais pseidomācītājs Cālītis… Gan jau būs vēl kādas “pērles”…
Veiksmīgu skatīšanos!
» Posted By Jānis On 2020. gada 27. aprīlis @ 18:30
Latvijas kristīgās konfesijas. Baptistu draudžu vēsture -1.daļa
Brāļiem Fetleriem atņemtas baptistu mācītāja tiesības 1936.06.13 Rīts Periodika.lv
Kāpēc un par ko?» Posted By Jānis On 2022. gada 16. jūlijs @ 09:11
Nejaušība vai Dievs – kas bija iesākumā? 1.daļa
Godīgi sakot, izskatās, ka daudzi dati ir norakstīti no diezgan veciem avotiem un ļoti vienkāršoti. Par cilvēka izcelsmi un vēsturi tas ir pilnīgi jūtams katrā teikumā.
Neandertālieši noteikti ne no kā nav izslēgti! Ir piem. A.Zubova neandertāliešu reliģijas pētijumi, pie tam viņš ir dziļi ticīgs cilvēks. Nav pat pieminēti ģenētiskais Adams un Ieva, jo ģenētika pierāda, ka visi mūsdienās dzīvojušie cilvēki ir cēlušies no viena vīrieša un vienas sievietes. Un tas ir noticis ne tik senā periodā. Savukārt civilizācijas rašanās saistāma tikai ar lauksaimniecību, un tā, tāpat kā pirmās pilsētas (piemēram Jērika), ir noteikti daži tūkstoši gadu senāka par 4g.t.pr. Kristus.» Posted By Jānis On 2019. gada 1. augusts @ 11:15
Petīcija “Par kristīgajām un ģimenes vērtībām” iesniegta Saeimai
Protams, šī iniciatīva ir atbalstāma un mūsu ģimene, kā arī daudzi pazīstamie, parakstījās. Bet pārsteidzošs ir parakstījušo atbalstītāju skaits, kas ir tik mazs…
Turklāt lauvas tiesu parakstu jau savāca TLS. Nezinu, cik efektīga bija pārējā informatīvā kampaņa, bet manuprāt kristīgajā vidē šī bija visai zināma akcija. Bet nav savākti ne tuvu 10 000 paraksti, kas nieks vien būtu LV daudzskaitlīgajam kristiešu pulkam. Vai pārējie kristieši ir aizmiguši, iebaroti un ieplūduši kopējā patērētāju sabiedrības masā? Vēl arī atmiņā ir tas, ar kādu gliemeža tempu un masīvu info kampaņu LKR tika knapi savākti 10 000 paraksti pret Stambulas konvenciju. Tas liek aizdomāties, vai tik maz aktīvi, dzīvi kristieši mūsu valstī ir palikuši?! Negribētos tam ticēt…
Ak, Dievs, pamodini un sapurini savējos, lai neesam aizmiguši, remdeni, bet tiktu aizdegti ar Tavu Garu! “…lai jūs būtu nevainojami un šķīsti, nepeļami Dieva bērni sabojātas un samaitātas paaudzes vidū, un tanī mirdzētu kā spīdekļi pasaulē…” (Fil.2:15)
» Posted By Jānis On 2019. gada 23. februāris @ 19:45
Un tagad jau nekas nav mainiijies, tik tautu maaksliigi stuuree kalpot globalistiem no Rietumiem. Un atkal liela dalja tautas tam visam tic. Latvijas gjerbonii vajag ielikt graabekli, kaa noraadi uz latvieshu muljkjiibu un naivumu.
» Posted By Janis On 2019. gada 4. janvāris @ 06:01
Lielākais kristiešu pasākums Baltijā šogad
Diemžēl šajā Bēteles kustībā ne viss ir tik spilgts uzvaras gājiens, kā pirmajā mirklī varētu šķist. Protams, nav šaubu, ka vajag tiekties pēc Dieva spēka un Gara dāvanu atraisīšanas kā pirmdraudzē, taču ne ar jebkādiem līdzekļiem. Diemžēl to dara Bēteles kustība, kas arī iniciē “Awakening”. Skaidrs, ka internetā “peld” daudz sazvērestības teoriju, no kurām daudzas ir uzpūstas, arī par kristiešu līderiem, taču būsim reāli – nav dūmu bez uguns, jo, ja ir pieejami konkrēti video un foto, tad fakti ir pierādāmi.
Diemžēl par Bēteles kustību ir daudz pamatotas informācijas, ko šeit nevar iztirzāt, bet īsumā varētu nosaukt par mūsdienu “kristīgu masu tehnoloģiju”. Skaidrs, ka katrā kristīgā kustībā, īpaši tik vērienīgā, var būt maldu piejaukumi (kā tas ir bijis vēsturē) [..] tāpēc lūdziet Dievu un izvērtējiet paši. Mums ir vajadzīga, nevis “mega-atmoda” ar jebkādiem līdzekļiem, bet sirds atmoda, caur Dieva Garu.
“LZ” piebilde: Šis komentārs pagaidām ir cenzēts viena iemesla dēļ - tajā minētās lietas ir rūpīgi jāpārbauda, lai nesanāktu nepamatota nomelnošana. Atvainojamies autoram.
» Posted By Jānis On 2018. gada 24. jūlijs @ 11:41
Vardes kurkst, pa grāvi atkal Ruben’s rūc… Pārdomas par kādu grāmatu - 2.daļa
Es jūsu rakstam piekrītu pilnībā. Bet man ir viens jautājums - vai Tēvreize, ja pareizi uzrakstīju, ir jāskaita kā mantra, tikai tā un ne savādāk? Vai nav te dots paraugs, par ko un kādā secībā būtu pareizi nevis jāskaita, bet jālūdz? Vai tā ir kāda maģiska pantiņa skaitīšana, vai dots paraugs, kā pie Dieva jāgriežas pēc palīdzības? Ar cieņu, Jānis.
» Posted By jānis On 2017. gada 7. februāris @ 11:52
Vardes kurkst, pa grāvi atkal Ruben’s rūc… Pārdomas par kādu grāmatu - 1.daļa
Paldies.
» Posted By Jānis On 2017. gada 30. janvāris @ 13:15
Nacionālais jautājums un kristīgā draudze. Vai Latvijā tas ir aktuāli?
Izsenis zināmais zelta likums - ”Ja gribi laimīgi dzīvot svešā zemē, tad cieni šo valsti un tautu, iemācies un lieto šīs tautas valodu, neaiztiec viņu ticību, tad tu dzīvosi labi.
» Posted By jānis On 2017. gada 24. aprīlis @ 18:55
Par “pareizo” un “nepareizo” Baznīcu
Liels paldies par šo rakstu! Varbūt šo rakstu izlasot kristieši atgriezīsies pie Kristus - dzīvā Dieva! Vēlreiz paldies! Jānis
» Posted By jānis On 2016. gada 3. oktobris @ 20:54
Aleksandrs Ņevzorovs – toreiz un tagad
Patīkami dzirdēt, ka cilvēks visu saprata, kaut tādu būt vairāk.
» Posted By jānis On 2016. gada 4. jūlijs @ 21:13
Andri! Tāds iespaids, ka Andrim (neceļas roka rakstīt - Jums) ļļļļoti slikti ar galvu!!! Jāārstējas ar steigu!
» Posted By Jānis On 2016. gada 8. maijs @ 13:24
Mesiāniskais jūdaisms un kristietība
Sveiciens visiem!
Palasīju šīs diskusijas un gribu padalīties ar savu redzējumu par šīm lietām.
Es uzskatu, ka vairāk pastāv kopīgo lietu starp mesiānismu un kristietību nekā atšķirīgo. Gan mesiāņi gan kristieši tic, ka Kungs Kristus(Ješua) ir glābējs un pestītājs, kurš ir samaksājis par mūsu grēkiem. Tas ir ir augstākais galapunkts uz ko virza jūdaisma mācība(ortodoksālie jūdi vēljoprojām gaida Mesiju) un tas ir satikšanās punkts ar Dievu un Viņa glābšanu arī tiem, kas nākuši no pagānu tautām un pagānisma.
Ja kāds mesiānis, jūds, kristietis vai arābs teiktu, ka bauslība stāv pāri Kristum, tā būtu novirze gan no tā ko Kristus ir mācījis, gan tādēļ, ka bauslības piepildījums un augstākais punkts ir Kristus(Ješua) - glābšana. Un glābšanu ar saviem darbiem nopelnīt nav iespējams - tāpēc Dievs sūtīja savu Dēlu.
Atšķirība ir tajā aspektā: kad cilvēks ir pieņēmis Glābēju savā sirdī, atdevis Viņam savu dzīvi, ir tikko jaunpiedzimis Debesu valstības jaunais pilsonis - viņam vēl ir jādzīvo šeit virs zemes kāds laiks(cik nu kuram Dievs ir devis). Un tieši dzīvošanai šeit virs zemes mums palīdz bauslība, tā noliek konkrētas robežas, lai tām nekāpjam pāri un neieejam velna teritorijā, grēkā. Ja cilvēks ieiet grēkā, beigās viņš pats cieš, ir problēmas, kas jānožēlo, jārisina. Bauslība ir kā ceļa barjeras, kas saliktas abās pusēs ceļam, lai nebraucam tām pāri, bet braucam pa Dieva paredzēto dzīves ceļu. Protams, ka mums nevienam tas neizdodas perfekti, ir lietas, kur kļūdamies, bet taču ir svarīgi zināt ko būtu pareizi darīt un ko nē, vai ne?
Mūsu draudzē arī ir tādas lietas kā Dieva svētku svinēšana, drusku mēģinam saprast ivritu, bet mēs to nedaram tādēļ, lai kaut ko piepildītu no bauslības, tas būtu bezjēdzīgi, jo bauslību nevar izpildīt, bet gan tāpēc, ka mūs šie svētki un citas lietas stiprina un garīgi piepilda, tādējādi palīdzot uzturēt ticību stipru un mūsu garu možu.
Un es labāk izvēlos svinēt svētkus, par kuriem ir teicis pats Dievs, vai arī ko svin ebreji, jo kādreiz kad vēl nebiju atgriezies pie Kunga un arī ticīgās dzīves sākumā svinēju arī latviešu “Jāņus” - kā nekā man tāds vārds. Un tikai pēc kāda laika es sapratu cik ļoti tā ir pagāniska un okulta darbība, kas saistīta ar saulgriežu svētkiem. Man ir bijušas sarunas ar ticīgiem cilvēkiem un arī šeit viedokļi atšķiras: ir tādi, kas tāpat kā es nepiedalās pie Jāņu svinēšanas un ir tādi, kas saka - var jau svinēt, tikai nevajag to uztvert kā elku pielūgsmi, ka viss ir labs, ko pats neturi par sliktu.. Tāpat ir vēl arī citi pagāniskie saulgriežu svētki, kas tika uztaisīti par kristīgiem svētkiem, jo Romas impērijas laikā tādējādi centās apmierināt gan kristiešu intereses, gan arī neatņemt svētkus tajos laikos, kad cilvēki bija pieraduši svinēt šos saulgriežu svētkus par godu dažādām elku dievībām. Var jau būt, ka ir cilvēki, kas ja paši uzskata, ka alkohols priekš viņa nav slikts, tad mierīgi var lietot..
Bet nu mēs katrs esam brīvi cilvēki ar brīvo gribu, ko mums devis Dievs un katrs pats izvēlamies kā dzīvot, ko svinēt, ar kādu ievirzienu ticēt. Un ja mūsu katra ticība ir taisnīga Dieva priekšā, tad no tās arī mēs katrs dzīvosim gan šeit virs zemes, gan caur to ieiesim mūžībā pie Tēva. Ja ne, tad katrs pats atbildēsim par sevi Tā Kunga priekšā.
Šalom(mieru) visiem!
» Posted By Jānis On 2021. gada 5. oktobris @ 02:36
Rīgas porcelāns. 4.daļa - Labākais sestajā daļā zemeslodes
Teicama rakstu sērija. Paldies!
» Posted By Janis On 2016. gada 26. maijs @ 15:08
Ervīn Jākobson! Jūs esat “ZELTS”! Uzķēru Jūsu šo pētījumu un… atradu to, ko nekur citur nevarēju atrast! PALDIES JUMS!
» Posted By Jānis On 2021. gada 19. marts @ 13:37
Vidzemes alus rūpnīca, Gulbenes alus darītava, Gulbenes raj. kolhozs “Stradi” ir viena un tā pati a/d.
» Posted By Jānis On 2016. gada 23. augusts @ 19:43
“Dižalus” gan “Aldarī” nekad ražots nav. Tā ir a/d “Varpa” produkcija. Uz etiķetes ir “Aldara” logo tā paša iemesla dēl, ka pastāvēja apvienība “Aldaris”. Vēl apvienībā ietilpa arī a/d “Rīga” ar numuru 2.
» Posted By Jānis On 2016. gada 23. augusts @ 18:32
Juvenālā justīcija - sātana smaids ģimenei
Reāls stāsts par krievu sievieti Norvēģijā.
Skatīties vēlams emocionāli un psihiski nobriedušām personām.
https://www.youtube.com/watch?v=utVLescQI8s
» Posted By Jānis On 2015. gada 20. janvāris @ 01:02
Seksuālā revolūcija boļševiku gaumē
Latviešu valodā Olands vai Olāns; Armanda vai Armāna. Tomēr - Olands un Armanda.
» Posted By Jānis On 2015. gada 13. februāris @ 14:58
Paldies, Ervīn - “nomierināji”! Tomēr uzskatu, ka tā VISATĻAUTĪBA Latviju p a z u d i n ā s !!!
» Posted By Jānis On 2015. gada 24. jūlijs @ 12:31
Ervīn - vai RusDELFI kāds seko??? Tur ir d a u d z melu, visādu muļķību, naida, arī propogandas! Un galīgi skaidrs, ka portāla redakciju tā “kompaška” apmierina! Vai tiešām mums Latvijā ir VISATĻAUTīBA?
Vecs VEFietis - Jānis.» Posted By Jānis On 2015. gada 17. jūlijs @ 21:16
2. Suņi rej, bet karavāna… Cik ilgi vēl?
Atliek tikai cerēt, ka Vlaģiku gāzīs no troņa paša cilvēki.
» Posted By jānis On 2014. gada 15. septembris @ 10:43
VEF - Latvijas lepnums. 2.daļa - padomju gadi un noriets atjaunotajā Latvijā
Paldies,Ervīn!!! Līdz asarām!!! Lieli sakari bija arī ar VEF sporta klubu - biju ložu šaušanas sekcijas vadītājs. Vēl VEF laikā (”Komutators” tapa 1964.gadā) 1962.gadā izpildīju Sporta meistaru, ilgs laiks arī Latvijas izlasē.
Atkārtojos - Tu, Ervīn, dari s v ē t ī g u darbu!!! Liels, liels p a l d i e s !!!» Posted By Jānis On 2014. gada 2. jūnijs @ 13:36
VEF - Latvijas lepnums. 1.daļa - Pirmās brīvvalsts laiks
Aizvien SĒROJU par VEF - pirmo darba vietu no 1952.gada! Līdz mitrām acīm!
» Posted By Jānis On 2017. gada 22. maijs @ 12:23
K o l o s ā l i !!! P a l d i e s, Ervīn !!! Stādos priekšā ieguldīto lielo darbu, ar nepacietību gaidu turpinājumu !!!
» Posted By Jānis On 2014. gada 27. maijs @ 13:57
Eiropas “vērtības”. Drīz arī Latvijā
Ervīn, uzraksti konkrētāk ko darīt, kur iet parakstīties, vai varbūt ko citu darīt vēl. Vajag rīkoties, tā jau mēs latvieši varam sagaidīt kad būs par vēlu ko iesākt.
» Posted By jĀNIS On 2014. gada 29. janvāris @ 17:12
Nātans Moriss. Evaņģēlijs ar spēku
«« Back To Stats PageLai piedod Andris, ja tas nav tā, bet man liekas, ka tu, Andri, uzdodot jautājumu, nemaz negribi dzirdēt atbildi. Tā gadās, kad par varītēm gribas pierādīt SAVU taisnību. DIEVA vārdu pievilkt savai taisnībai, tā ļoti bieži dara pat dažu konfesiju mācītāji. To esmu personīgi dzirdējis.
» Posted By jĀNIS On 2014. gada 14. janvāris @ 21:45
